panoramica

Naše politika vrácení peněz a vrácení trvá 14 dní. Pokud od nákupu uplynulo 14 dní, nemůžeme nabídnout plnou náhradu nebo výměnu.

Aby bylo možné zboží vrátit, musí být nepoužité a ve stejném stavu, v jakém bylo obdrženo. Musí být také v originálním balení.

Různé druhy zboží nelze vrátit. Produkty podléhající zkáze, jako jsou potraviny a čerstvé lanýže, nelze vrátit.

Pro dokončení vrácení je nutná fotografie poškozeného zboží.

Vrácení peněz

Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vaši vrácenou položku. Budeme vás také informovat, zda byla vaše refundace schválena nebo zamítnuta.

V případě schválení bude vaše refundace zpracována a kredit bude automaticky připsán na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby během několika dnů.

Pozdní nebo chybějící vrácení peněz

Pokud jste stále neobdrželi refundaci, nejprve znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.

Poté se obraťte na společnost, která vydala vaši kreditní kartu: může nějakou dobu trvat, než bude refundace oficiálně odeslána.

Poté kontaktujte svou banku. Před odesláním náhrady často trvá určitá doba na zpracování.

Pokud jste toto vše provedli a dosud jste neobdrželi vrácené peníze, kontaktujte nás na adrese info@luxureat.com.

položky na prodej

Výprodejové položky budou vráceny s prodejní cenou.

Střídání

Položky vyměníme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené. Pokud si přejete zboží vyměnit za jiné stejného typu, napište e-mail info@luxureat.com a odešlete zboží na adresu: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Řím, Itálie.

Odeslání vratek

Chcete-li produkt vrátit, musíte jej odeslat na adresu: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Řím, Itálie.

Náklady na dopravu za vrácení produktu nese uživatel. Poplatky za dopravu jsou nevratné. Pokud dojde k vrácení peněz, zpáteční poštovné bude odečteno z vrácení peněz.

V závislosti na tom, kde žijete, se může doba, za kterou obdržíte náhradní produkt, lišit.

Pokud vracíte dražší zboží, doporučujeme využít sledovací přepravní službu nebo si zakoupit pojištění přepravy. Nezaručujeme, že vrácené zboží obdržíte.

Potřebujete pomoc?

Kontaktujte nás na info@luxureat.com pro dotazy týkající se vrácení peněz a vracení zboží.