první chody s lanýži truffleat

LuxurEat: Italská dokonalost ve světě

Kariéru v privátním bankovnictví před přechodem na kvalitní italské jídlo. Roberto Ugolini, po 25 letech strávených v Asii, se vrací do Říma s přesným projektem: zpřístupnit italskou dokonalost celému světu pomocí katalogu inovativních gurmánských návrhů.

Ugolini, značka synonymum pro dokonalost ve světové gastronomii…

Made in Italy je naše DNA. To je to, na co jsme ve světě hrdí.

Roberto Ugolini

Začal jsem před 14 lety dovozem Made in Italy do Asie, a když mluvím o Made in Italy v kontextu jídla a vína, mám na mysli činnost zaměřenou na kvalitu, dokonalost, hodnoty a chutě.

Bohužel, když jedete do zahraničí, mnoho lidí mluví o tom, že jsou Italové, ale profesionalita je jiná věc. Asijská zkušenost se vyznačovala momenty růstu a velké spokojenosti, až do příchodu Covidu, momentu, který tento trend nevyhnutelně přerušil a který mě přivedl k „přehodnocení“ Itálie. Moje postava mě vždy vedla k myšlence, že negativní epizody slouží jako podnět k vytváření nových nápadů a také v tomto případě se to stalo takto. Změnil jsem tedy úhel pohledu a vytvořil značku, jejímž cílem je vymýšlet, navrhovat a vyrábět v Itálii a prodávat v zahraničí i díky spolupráci mých synů Giorgia a Williama, kteří se již angažují a působí na různých trzích po celém světě. Hovoříme o výrobě založené na zušlechťování, na znovuobjevování prastarých chutí, hodnot našeho jídla a našeho původu, přidáváme ten nádech kreativity, který je schopen dodat další atraktivitu surovině, která už sama o sobě má velkou hodnotu. . “Ugolini“ je naše nová značka, snadno použitelný název, který je nyní vnímán jako synonymum kvality pro spotřebitele a spolehlivosti pro naše partnery.

Mnoho let v zahraničí, ale s italskou duší vždy v popředí.

S tímto tvrzením plně souhlasím. Není divu, že 25 let, co jsem byl mimo své město, mě nepřimělo ztratit svůj silný římský přízvuk. Jsem velmi hrdý na to, že jsem nikdy nedovolil spotřebiteli, aby mě přiměl zapomenout na můj původ nebo změnit obchodní koncept. Zůstal jsem Italem až do morku kostí, hrdý na to, že jsem byl první, kdo dovezl „pinsa romana“ do Asie, a také na to, že jsem své zákazníky přiměl pochopit význam slova „lanýž“, slova, které do té doby naznačovalo něco podobného jako brambory. Dnes existuje 15 společností, které dovážejí lanýže v Asii, ale aby dodaly tomuto produktu a společnosti prestiž městský, jeden z italských excelence, byl níže podepsaný. A s velkou hrdostí.

Nyní zpět v Itálii, s jakými projekty?

Dnes jsem méně mladý než před 25 lety a hodlám zůstat ve své zemi a využít všech zkušeností získaných za těchto 25 let činnosti. Všechny naše produkty jsou nyní umístěny pod jedinou značkou s názvem „LuxurEat“, kořenem, který jasně deklaruje cíl zpřístupnit naše excelence celému světu, především lanýže a kaviár, také proto, že ne každý ví, že Itálie je druhým největším producentem kaviáru na světě. Katalog složený z gurmánských návrhů, který ukazuje našeho inovativního ducha. Nyní mohu oznámit blížící se vydání inovativních produktů, jako je kaviárový olej a sůl, opravdová novinka pro gurmánský svět, navíc produkty, které budou mít certifikaci Slow Food a v neposlední řadě chystaná prezentace katalogu výhradně věnovaného produktům Košer.

Roberto, co je pro tebe Made in Italy?

Je to naše DNA. To je to, na co jsme ve světě hrdí. Malá země, která je v zahraničí vnímána jako velká. Často více v zahraničí než u nás. Made in Italy, zejména v potravinářském sektoru, je inovace a genialita, dva faktory, které se nejlépe projeví v neustálém hledání transformace již tak vynikajících produktů na ještě lepší produkty.

Rozhovor vytvořený pro Jedinečný časopis

Podobné položky